środa, 30 marca 2016

UBRANIA DO PRACY W BIURZE - gdzie kupić

Praca w biurze często wymaga określonego stroju. W jednej firmie jest on jasno określony i formalny, w innym przedsiębiorstwie bardziej swobodny.

Zazwyczaj jednak w pracy gdzie obowiązuje dress code nie powinniśmy zakładać zbyt krótkiej spódnicy (najlepsza jest taka do kolan), ubrań z odsłoniętymi ramionami oraz dużymi dekoltami, jeansów i zbyt wielu dodatków w postaci biżuterii. Strój powinien być czysty, schludny w neutralnych kolorach, choć często jest przyzwolenie na jakiś jeden mocny kolor, ale w otoczeniu np. szarości czy czerni. W wielu miejscach obowiązują również buty tylko z zasłoniętymi palcami, nawet w okresie letnim.

Wiele osób ma problem, gdzie kupić ubrania do pracy w biurze. Jest jednak kilka sklepów, gdzie powinniśmy zawsze znaleźć coś odpowiedniego.

ubrania_do_pracy_simple

Klasyczne, eleganckie, typowo biznesowe ubrania możemy kupić w Simple. Od lat w każdym sezonie, niezależnie od trendów, znajduje się tam spora kolekcja ubrań i dodatków skierowanych do kobiet, których praca wymaga formalnego stroju. Oprócz klasycznych, prostych żakietów, spodni czy sukienek, zawsze znajdziemy tam też ubrania o bardziej odważnym kroju, które nawiązują do obowiązujących w danym okresie trendów. Ceny jednak są dość wysokie, ale za to jakość naprawdę dobra. Zawsze też można zaczekać z zakupem do wyprzedaży, poszukać okazji na allegro lub odwiedzić outlet, gdzie ceny są już znacznie bardziej przystępne.
W swojej szafie mam kilka rzeczy z tego sklepu. Wszystkie kupione w okazyjnej cenie. W zasadzie z każdej jestem zadowolona, jednak trzeba uważać podczas prania. Miałam jedną niemiłą przygodę. Bluzka z piękną czarną koronką - pokazywałam ją w TYM poście - została wg instrukcji, uprana ręcznie, a raczej delikatnie zamoczona w letniej wodzie. Mimo to czerń z koronki puściła i zafarbowała całą bluzkę... Nie udało się jej uratować.

ubrania_do_pracy_simple

Sklep Solar uwielbiam, ceny są niższe niż w Simple, a jakość ubrań bardzo dobra. Jednak uważajcie na torebki. Torebka, którą pokazywałam w TYM poście, przetrwała rok - uszy nie wytrzymały, puściły szwy, a materiał się przedarł… Szkoda, bardzo ją lubiłam.

ubrania_do_pracy_solar

W Reserved zawsze można wyszukać takie bardziej formalne ubrania do pracy w biurze w niewysokich cenach. Jakość, zależy, ogólnie nie jest źle, zwłaszcza za taką cenę.

Reserved_ubranie_do_pracy
Reserved_ubranie_do_pracy

Mohito też ma dość spory wybór bluzek, marynarek czy spodni, które z powodzeniem możemy założyć do pracy
Ja znalazłam tam bardzo fajną spódnicę ze sztucznego zamszu - pokazywałam ją w TEJ stylizacji.

ubranie_do_pracy_mohito
ubranie_do_pracy_mohito

Sklep Tatuum charakteryzuje neutralna, spokojna kolorystyka ubrań. Zazwyczaj też tkaniny są gładkie, bez wzorów. Przyznam, że ja tam prawie nigdy nie zaglądam, bo nie odpowiadają mi fasony tych ubrań. Jakieś takie niekształtne i bez wyrazu. Ale widzę, że ostatnia kolekcja nawet jest ciekawa i można by coś z niej fajnego wybrać.

ubranie_do_pracy_tatuum


Ubrania do pracy w biurze i nie tylko można również znaleźć w Lidlu. Ostatnio były koszule, a od czwartku 22.09.2016 będzie można kupić min. proste, jednokolorowe sukienki midi - TUTAJ KLIK – możecie zobaczyć jakie jeszcze ubrania będą dostępne.



A czy u Was w pracy obowiązuje dress code?

41 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje.
    W mojej pracy zwracam uwagę na dobór ubrań. Unikam np. koloru czerwonego, bo jednak jest to mocny kolor, jeśli już to w dodatkach...
    Taka praca, ale po, jak wiesz lubię pełną gamę kolorystyczną.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwieni bardzo Ci do twarzy, ale faktycznie w pracy w nadmiarze może nie być dobry. Lepiej postawić jak już to na dodatki właśnie.
      :)

      Usuń
  2. Fajny post z dobrymi przykladami, Reserved lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Reserved zawsze można coś fajnego wypatrzeć. I jak mają wyprzedaż, to faktycznie ostro tną ceny, nie tak jak w niektórych sklepach. ;)

      Usuń
  3. U mnie na szczęście większy luz jeśli chodzi o ubrania. Pracujemy w biurach, ale nie mamy kontaktu z klientami. Oczywiście zdarza się, że wiele osób to wykorzystuje, ubierając się do pracy jak na dyskotekę, chyba się jeszcze u nas nie zdarzyło, żeby z powodu niestosownego stroju pracownik miał nieprzyjemności. Podoba mi się oferta Solaru, ale z drugiej strony nie lubie dużo płacić za ubrania, więc w końcu wybieram tańsze sklepy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Solar kupuję jak jest wyprzedaż. Z ubrań jestem bardzo zadowolona, również piękne mają apaszki. Nic się z nimi nie dzieje mimo prania. Tylko ta nieszczęsna torebka mnie zawiodła, a była taka fajna...

      Usuń
  4. Dodałabym jeszcze Orsay. Nie wiem jak z jakością, bo u nas nie ma tego sklepu, ale na stronie internetowej kolekcja biznesowa zawsze wzbudza we mnie zachwyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orsay osobiście nie bardzo polecam, jakość mocno średnia, choć zdarzają się wyjątki. ;)

      Usuń
  5. U nas teoretycznie nie ma dress-code, ale chciałabym nie przypominać "dziecka pana kierownika" ;)
    Mam potężny problem z kupowaniem ciuchów do biura, bo...jestem wzrostu przeciętnej 9latki. Dodajmy do tego krągłe biodra, biust i wciśnięcie się w cokolwiek jest niesamowicie trudne :( niektóre ciuchy muszę mieć za duże, żeby moje ekhem atrybuty kobiecości się zmieściły, bo producenci eleganckich ubranek dla dzieci przewidywali je dla kościstych dzieciaczków, a nie dla Matek Polek :P

    HEEEEELP gdzie kupować ubrania?! Noszę rozmiar 140 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiele osób ma problemu z kupnem odpowiednich ubrań, bo sklepy mają bardzo wąski wachlarz rozmiarów, często nie dopasowanych do różnych sylwetek. Nawet jeśli chodzi o spodnie, to sporo kobiet nie może kupić takich, które by leżały idealnie, bo jak np. w biodrach są dobre, to w talii odstają itd. Dlatego też coraz więcej osób zaczyna szyć samemu ubrania, choć nie każdy niestety ma do tego talent.
      Może w H&M, C&A na działach dziecięcych by coś było? A i Carry ma dość fajny dział dziecięcy i nawet ciekawe ubrania, które nie są takie typowo dziecięce właśnie, także dobre i dla dorosłych.

      Usuń
  6. lubię ubierać się w Mohito i Stradivariusie - to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stradivarius tez bardzo lubię, kupuje tam często spodnie. :)

      Usuń
  7. ale fajny post! dobrze, że wspomniałaś o Simple i Solar, bo wydawało się że to takie marki ą ę a tu proszę- z jakością bywa różnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy z tych sklepów jest super, ale niestety też im się zdarzają jakieś nie do końca udane ubrania czy dodatki. W Solar ubrania są świetne, ale o torebkach już słyszałam opinie, że raczej średnio z jakością, o czym się sama przekonałam.

      Usuń
  8. Swietne zestawienia. Ja mam raczej luzny look w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie obowiązuje dress code, mogę przychodzić jak chce, w lato/wiosnę zdarza się, że nawet w spodniach dresowych przychodzę;)
    Mam jednak problem ze spódnicami/sukienkami - chcę, aby były codzienne, zwykłe, nieeleganckie, ale nie ma ich o przyzwoitej długości, czasem sie zdarzy do połowy uda, ale do kolana - klops:( a nie jestem wysoka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze takie sklepy AGGI i Grey Woolf, które specjalizują się głównie w sukienkach takich właśnie do kolan. :)

      Usuń
    2. Znam Grey Woolf, kiedys mi sie one wydawaly "eleganckie", teraz przejrzalam strone i kilka rozkloszowanych by sie znalalo. Dzieki za przypomnienie o tym sklepie i polecenie Aggi:)

      Usuń
  10. te z reserved bardzo mi się spodobały
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia kolekcja z tego sklepu jest bardzo ciekawa, wpadło mi kilka rzeczy w oko. ;)

      Usuń
  11. Świetny post, ja lubię też zakupy internetowe, np. na allegro, można znaleźć unikatowe egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, na allegro można znaleźć często coś ciekawego. :)

      Usuń
  12. U mnie w pracy ścisły dress code nie obowiązuje ale staram się ubierać zdecydowanie mniej koloru na siebie i nie wychodzić poza ogólnie przyjęte ramy biurowego ubioru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie na blogu można podpatrzeć często ciekawe stylizacje do pracy właśnie. :))

      Usuń
  13. Uwielbiam prostotę w ubiorze.
    Fajne mają propozycje te sieciówki.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem fajne , ja pracuję w biurze ale mam dużą swobodę w ubiorze. oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Mini nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie do pracy jeszcze kilka lat, ale muszę się psychicznie przygotować na takie uniformy. Bardzo lubię Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Simple, ale zawsze z niecierpliwością czekam na wyprzedaże u nich. Bo niestety niektóre rzeczy są zwyczajnie zbyt drogie w regularnych cenach. Reszta sklepów ok, trzeba tylko rzeczywiście zwracać uwagę na jakość. Można kupić perełki, ciuszki bardzo dobrej jakości, można też niestety zanurkować często w kiepskich modelach...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam ubierać się elegancko i mam mnóstwo takich ciuchów, jednak moja praca wymaga racze sportowego stroju... Ech :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe propozycje 😊 Z biurowych ciuszków ostatnio polubiłam koszule, dłuższe marynarki oraz ołówkowe spódnice do kolana 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne propozycje :) czasem szukam czegoś klasycznego i nie mogę znaleźć:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatny post. W tych sklepach można znaleźć ciekawe stylizacje do pracy, zwłaszcza Solar ma fajne ubrania.
    A u Ciebie w pracy obowiązuje ścisły dress code? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam luz, ale w jednej pracy tak było, dostałam nawet kiedyś uwagę za zbyt krótką spódnicę, a kończyła się ona tuż nad kolanem... ;) Nie wolno też było chodzić z odkrytymi ramionami, zawsze musiały być rękawki.

      Usuń
  21. Brakuje jeszcze Orsay - też mają fajne ubrania i bardzo lubię u nich kupować. W ogóle bardzo fajny artykuł, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że napisałaś ten artykuł. Przyda się takie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzą mi się ubrania z Simple, ale niestety wykraczają poza moje możliwości finansowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. No ja to tak podobnie chodzę, tylko staram się raczej stosować szybkie fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najczęściej zaglądam do Carry, bo ten sklep najbardziej mi leży. Ubrania jakoś najlepiej leżą no i długo dobrze wyglądają. Też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacje do biura, do pracy na recepcji w hotelu też, kancelaria, naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)