czwartek, 26 czerwca 2014

HAIR MEDIC - by włos był na głowie - nie w dłoni ;) - zapowiedź testów

Kochani, dziś przedstawiam produkt, jaki dostałam do przetestowania. Hair MedicConditioner to bardzo ciekawy tonik, pomagający osobom z problemem wypadających włosów. Jak wiadomo po porodzie ten problem się nasila. W ciąży często proces ten bywa zahamowany, niestety później bywa różnie. Są dziewczyny, które gubią włosy dosłownie garściami, a i nierzadko trzeba je mocno skrócić... Oczywiście problem wypadających nadmiernie włosów może dotknąć każdego niestety.


Co to zatem za cudo.
Według producenta Hair Medic Hair Conditioner jest przełomowym produktem w dziedzinie leczenia łysienia i problemów skóry głowy. Jest wolny od hormonów i parabenów, a w dodatku jest w 100 % naturalny.
Już po 3 tygodniach stosowania 93% testujących zauważyło zahamowanie wypadania włosów oraz wzmocnienie ich struktury. Po 4 tygodniach wzrost włosów stał się wyraźnie przyspieszony a włosy zyskały na objętości.


Hair Medic to ziołowy preparat w formie toniku do miejscowego stosowania zewnętrznego. W poręcznej plastikowej buteleczce z atomizerem znajduje się 150 ml preparatu, który zapewnia sześciotygodniową kurację.

Hair Medic Hair Conditioner nie jest standardową "wcierka" ze względu na proces pozyskiwania aktywnych składników. Składniki zostały pozyskane ekstrakcją na zimno przy użyciu nanotechnologii. Oznacza to, że wszystkie czynne substancje aktywne zawarte w składnikach preparatu pozostały w nienaruszonej formie oraz zachowały swoje aktywne właściwości. Dzięki temu substancje te z łatwością przenikają przez skórę głowy oraz wchłaniają się w mieszki włosowe, odżywiając je i pobudzając do działania.

Składniki preparatu są w pełni naturalne, nie zawierają parabenów ani hormonów. Od lat wykorzystywane są w tradycyjnej medycynie naturalnej.

Od przedstawiciela firmy dostałam szczegółowo opisany każdy ze składników - jeśli ktoś miał by wątpliwość co dana nazwa oznacza, to proszę pytać.

Skład: Woda, Alkohol, Laminaria Cloustoni Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Camellia Sinensis Leaf, Extract, Pinus Densiflora Leaf Extract, Thuja Orientalis Leaf Extract, Morus Alba Bark Extract, Artemisia Vulgaris Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Extract, Polygonum Multiflorum Root Extract, Poria Cocos Extract, Rehmannia Chinensis Root Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Benzoesan Sodu, Aromat, Caffeoyl Decapeptide-17, Sh-Oligopeptide-2.

Alkohol dla niektórych może być minusem, ale spora część tego typu produktów jest na nim oparta. Alkohol ułatwia wnikanie składników aktywnych w skórę.

Działanie Hair Medic:
chroni włosy
wspomaga ich wzrost
pomaga wzmocnić korzenie włosów
pogrubia włosy
nadaje objętość
zatrzymuje wypadanie
wzmacnia i aktywuje cebulki
przyspiesza wzrost włosów
przywraca równowagę skóry głowy
usuwa łupież i nadmierne sebum

Hair Medic przeznaczony jest do stosowania zewnętrznego w miejsca wykazujące wypadanie włosów. Produkt jest odpowiedni zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Zapytałam też przedstawiciela firmy czy produktu mogą używać matki karmiące. Okazuje się, że wśród ich klientek jest bardzo wiele takich właśnie kobiet. Produkt ten nie powinien mieć powodować negatywnych skutków, jednak w razie gdyby takowe jednak się pojawiły, trzeba zaprzestać stosowania. Niemniej firma nie odnotowała takich przypadków. 

Sposób użycia:
Hair Medic powinien być stosowany 2-5 razy dziennie, w miejsca wykazujące objawy wypadania włosów. Produkt można stosować zarówno na włosy suche jak i wilgotne. Mokre należy przed aplikacją osuszyć ręcznikiem. Odżywka powinna wejść w bezpośredni kontakt ze skórą głowy. Nie spłukiwać. Po całkowitym wchłonięciu włosy układać jak zawsze. Zaleca się stosowanie po umyciu włosów. Jeżeli aplikujesz odżywkę przed myciem włosów, odczekaj około 2 godzin od momentu aplikacji do ich umycia.

Jestem już w trakcie stosowania tego produktu, szczegółowa recenzja ukaże się niedługo. Również i mąż będzie go testował. :)

Więcej informacji o produkcie na stronie:
http://www.hair-medic.eu/pl/
https://www.facebook.com/hairmediceu

Produkt ten został niedawno wprowadzony na rynek europejski. 21 kwietnia tego roku miała miejsce jego premiera w Cannes na Shopping Cannes Festival.


 

ps. Recenzja końcowa po zastosowaniu produktu w tym poście KLIK


Jeśli ktoś był by zainteresowany zakupem produktu lub już wcześniej go stosował i chciałby nabyć kolejną butelkę to dla wszystkich czytelników mojego bloga firma przygotowała rabat oraz darmową dostawą. Aby skorzystać z rabatu wystarczy kliknąć TUTAJ lub na baner znajdujący się na pasku bocznym bloga.

73 komentarze:

  1. Zapamiętam sobie to na przyszlosc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy faktycznie działa tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Musze o tym powiedzieć mojej koleżance, bo właśnie gdy czesze włosy, to jest ich więcej na szczotce i podłodze, a nie na głowie :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. mojej mamie by się przydał bo jest po 50- dziesiątce i ostatnio narzeka na wypadanie włosów. mam nadzieję, że zauważysz efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. butelka rzeczywiście bardzo ciekawa,pierwszy raz go widzę :*pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, jestem ciekawa opinii jak już zakończysz testy:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz się z nim spotykam,ale wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa, sama mam problemy z wypadaniem włosów. Czekam z niecierpliwością na recenzję:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyk idealny dla moich włosów!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spotkałam się z nim jeszcze :) x

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się takie cudo bo właśnie walczę z wypadaniem.. Póki co stosuję wcierkę Jantar i jest troszkę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczymy jak moje włosy będą zachowywać się za 8 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie:) Mam nadzieję, że działa, od dawna mam problemy z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. może się sprawdzi, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się sprawdzi to kupię poniewaz strasznie wypadają mi wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na to jak sprawdzi się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Firmę znam, dobre kosmetyki. Masz piękne włosy, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iusiunia S znasz firmę? A napisz o niej coś więcej, bo ja szukam w internecie i na nic wartościowego nie mogę natrafić. Dystrybutorem tego produktu jest firma Go4trade - taka zgrajka biznesmenów szukających szybkiego zysku z Panem Robertem Kalbarczykiem na czele. To akurat łatwo ustalić. Ale kto jest producentem?! Made in Korea? Jakieś certyfikaty? badania? Piszesz, że firma ma dobre kosmetyki - podaj przykład innych. Czy ta firma nie jest znana z tego, że produkuje tylko i wyłącznie ziołowy preparat w formie toniku. Dużo niewiadomych, cena bardzo wysoka. Zachowajmy czujność!!!

      Usuń
  18. Fajny produkt dla osób mających problemy z tarczycą. Wtedy to dopiero włosy wypadają...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam w ogóle tego produktu ale problemu z nadmiernie wypadającymi włosami nie mam :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem ciekawa jak się sprawdzi :) co prawda mi niezbyt wypadają, ale gdyby zaczęły, to dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW bardzo wyczerpujący post. TYle informacji. muszę o tym pomyśleć


    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Że też nie odziedziczyłam w genach bujnej czupryny!! A tak to pozostaje wspomagać się raz tym, raz tamtym. Mnie Twój post się przyda - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great packaging dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkalam sie wczesniej z tym produktem, jednak cena mnie nieco przerazila ;) Udanych testow zycze i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem czy rzeczywiście pomaga, ja aktualnie ścięłam włosy do szyji ponieważ od 3 tygodni wychodzą mi plackami, dlatego że choruje i brakuje mi czegos tam w organiźmie. Za każdym razem gdy myje głowę do wyję jak wilki do księżyca widząć ile włosów mi wypada i to nie w sztukach tylko garściami i pasmami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mam. Polecam wizytę u trychologa. Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Ciekawe jak się sprawdzi, jeśli dobrze to może i ja się skuszę bo włosy mi lecą..

    OdpowiedzUsuń
  27. Sprawdzi się, używam tego produktu od miesiąca. Jestem pozytywnie zaskoczona efektami, włosy już nie wypadają. Stały się grubsze i mocniejsze. Jestem bardzo zadowolona prześwietliłam ten produkt od A do Z. Śledze ich na facebook'u, tam mają więcej informacji niż na stronie internetowej. Widać, że profil "żyje" i są wiarygodni. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń po przetestowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem ciekawa Twojej opinii po testach

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to teraz trzeba tylko czekać na wyniki testów :) Jestem ich bardzo ciekawa,bo i mnie dotknął problem nadmiernego wypadania włosów...

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ostatnio niestety włosy zaczęły wypadać :( mam nadzieję, że to tylko przejściowy okres, jednak gdy to nie ulegnie zmianie na pewno sięgnę po ten produkt. Daj znać jak sie sprawuje !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This thing is amazing for summer - my hair looks awful at that time of year! Thanks! :D
    Would you like to follow each other? I'm following you from now! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawa jestm bardzo czy się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiem jak u Ciebie, ale moje włosy w tym momencie przechodzą armagedon! wypadają mi garściami, ale to dosłownie... niestety uroki pociązowe ;) od dziś piję skrzyp i pokrzywę, czekam na efekty, zacznę też stosować maskę z piwa i żółtka jaja kurzego, pamiętam że kiedyś na mnie podziałało i to od 1 zastosowania. Gdy to wszystko nie pomoże sięgnę do takich specyfików jak ten powyżej. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Troszkę przydługi wstęp na tym filmiku ale reszta z tej premiery robi wrażenie jak na polską markę.Swoją drogą słyszałam bardzo pozytywne opinie o tym specyfiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiej podstawie twierdzisz, że to polska marka? Firma Go4trade to tylko dystrybutor.

      Usuń
  37. Produkt wydaje się bardzo ciekawy! Czekam w takim razie na pełną recenzję i Twoje rezultaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa jestem czy faktycznie będzie stymulował wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No ciekawe czy to prawda, że tak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O, no jestem ciekawa czy faktycznie działa :) Będę czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na recenzje, jak rezultaty beda dobre to moze sie skusze na ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  42. mi wypadają włosy, ale tak nie za dużo, więc nie potrzebowałabym tego kosmetyku, ale jak napisałaś- nigdy nic nie wiadomo! :D czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem ciekawa, czy działa tylko wtedy kiedy się go używa, czy pod odstawieniu rzecz wraca do stanu sprzed kuracji ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez własnie jestem ciekawa

      Usuń
    2. Też nasuwa mi się takie pytania. Bo takich cudów na rynku jest coraz więcej... Pozdrawiam.

      Usuń
  44. Poczekam zatem na wyniki testów, bo jak działa to może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A zatem czekam na Twoje zdanie po użyciu :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie było odwrotnie niż standardowo - włosy w ciąży wypadały mi dosłownie garściami. Byłam przerażona. A po ciąży już nic.

    OdpowiedzUsuń
  47. mi w ciąży wlosy nie wypadły za to 3m po się zaczelo trwało to 2 m i przestały :D teraz znowu są mocniejsze i gęstsze :D
    pozdr i zapraszam do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem bardzo ciekawa efektów :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie znam ani tej firmy ani samego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe czy zda rezultat ;)))

    OdpowiedzUsuń
  51. To będę czekać na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem go bardzo, bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czekam na recenzję! Ja teraz stosuję wcierkę Jantar. Na razie nie ma rewelacji, ale zobaczymy:D

    OdpowiedzUsuń
  54. 2, 3 razy w roku borykam się z tym problemem, więc jestem bardzo ciekawa testów! u mnie, jak narazie, najlepiej sprawdziły się kapsułki z seboradinu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam na recenzję bo mam problem z wypadającymi włosami ;(

    OdpowiedzUsuń
  56. O, jestem bardzo ciekawa, jak to wypadnie. Mam ogromny problem z wypadaniem, wypróbowałam już chyba wszystkiego i nic nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  57. no to czekam na efekty Twojego testowania

    OdpowiedzUsuń
  58. Tez czekam na efekty i recenzje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście, że wypadają, jak się odstawi. To dziwne skoro to TYLKO ZIOŁA, PRAWDA? A cena ponad 300 zł za 150 ml - ja bym nie ryzykowała, gdyby nie łysienie plackowate... A jak komuś tylko wypadają włosy, to są tańsze produkty i równie skuteczne, a nie uzależniają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)