sobota, 5 kwietnia 2014

BUTY NA WIOSENNE SPACERY - kilka nowości

Przede mną sezon wiosenno-spacerowy. Wygodne buty to podstawa. Oto kilka nowości:

3 pary ze sklepu Czas na buty. Ceny są tam bardzo atrakcyjne - np. te niebieskie i beżowe kosztują 29,99 - KLIK. Dodatkowo dostałam jeszcze rabat jako blogerka ;) (a co jak jest okazja, to można skorzystać). Buty mają przyjemny fason i są w różnych kolorach. Wykonane są ze skóry ekologicznej, podeszwa gumowa. Jakość jak za tę ceną jest dobra, choć trzeba się liczyć z np. wystającymi nitkami, czy lekko widocznym klejem w niektórych miejscach. Te kremowe na języku mają też lekkie przybrudzenie. Ale za taką kwotę, to chyba nikt nie spodziewa się wyglądu butów jak z Venezii czy Kazar ;) To mają być takie trampki do biegania na co dzień i spacery wózkowe.


Na końcu jeszcze jedna para - tym razem Lasocki. Cena już konkretna 169 zł. Buty są ze skóry. Samą firmę polecam - mam od nich kilka par i ani razu nie byłam zawiedziona. Buty służą długo, nie rozklejają się, nie przemakają i są mega wygodne. Pasuje mi też od nich rozmiarówka. Jedynym ich minusem to cena, np. za kozaki trzeba dać ok. 350 zł, ale za to posłużą nam dłużej, pozostając nadal w dobrym stanie.


ps. Jutro lub w poniedziałek wystartuje rozdanie kosmetyczne - już teraz zapraszam. :)

93 komentarze:

  1. beżowe są super:) dla mnie- matki trójki dzieci to tylko w takich latać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo, ależ cudeńka, teraz, kiedy tylko "płaskostopie" u mnie wchodzi w grę najlepsze na spacery poczciwe trampki :) Beżowe boskie :) Lecę na zakupy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam, ze Lasocki ma buty sportowe :P wszystkie wydają się wygodne i są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w wiosennej kolekcji się pojawiły - były jeszcze 2 inne modele też bardzo fajne, ale cóż, wszystkiego mieć nie można... ;)

      Usuń
    2. Mają co sezon;)Też mam jedne i są super;)

      Usuń
  4. Ta ostatnia para rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę - te niebieskie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze te drugie i trzecie z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam ostatnio a'la trampki z Lasockiego, niestety pomyliłam się bardzo, bo wzięłam nubuk... po tygodniu noszenia były strasznie ubrudzone mimo impregnacji, czyszczenie specjalną pianką doprowadziło tylko do tego, że wyglądają jakbym je wyciągnęła ze śmietnika, a nie nosiła przez 2 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne trampki :) ale ja wole nike :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ła :D Super, wszystkie są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieskie sa mega,bardzo mi sie podobaja,a do tego taka cena?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena faktycznie atrakcyjna i prezentują się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty, a ceny naprawdę przystępne. Chyba w końcu skusze się na internetowe zakupy :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciłam się niebieskimi ale pewnie wybrałabym coś z brązem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te buty!!! Przyznaję, że Lasocki ma dobre obuwie - warte swej ceny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Te dziurawce z zielonym strasznie mi się podobają:) Przydałyby mi się takie właśnie trampusie:)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty : ) Świetnie wyglądają, więc za taką cenę zawsze warto kupić : ) A buty z Lasocki są genialne miałam jedne trampki to wytrzymały mi z jakieś dobre 4 lata : ) Jest wysoka cena ale służą nam na lata : )
    Pozdrawiam ; *
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super buciki, bardzo lubie taki fason tramposzkow :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety muszę troszkę wydać na buty (od Lasockiego jeszcze nie miałam - pójdę pooglądać) bo te tańsze rozwalam (dosłownie) po tygodniu góra dwóch. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te niebieskie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam buty Lasockiego (jedne kozaki ma już 3 lata i są to chyba najwygodniejsze kozaki jakie miałam i do tego bardzo lubię ich fason) Zresztą Ty masz chyba takie same albo bardzo podobne z brązowej skóry. Co do butów na płaskim obcasie się nie wypowiadam, na razie jeszcze takich nie planuję, dopiero jak nie będę mogła nosić szpilek:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie muszę nabyć takie wygodne buty:))niestety ostatnio moje nogi szwankują:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygodne buty to podstawa spacerów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Butki świetne;)Też spaceruję z synkiem w trampeczkach;)Panie w szpileczkach z wózkiem mnie śmieszą...Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku jak byłam na placu zabaw z synem, jedna mama w wysokich szpilkach biegała po piasku za 2-latkiem - widok bezcenny ;)

      Usuń
  24. Lasockiego super ale ja mało w takich chodzę więc wybieram te niebieskie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupowałam buty w Czasie, to faktycznie buty na jeden sezon, ale dokładnie jak mówisz, za taka cenę, można sobie pozwolić . Fasony mają zawsze "na czasie" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No faktycznie atrakcyjne ceny. Te beżowe super wyglądają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie chyba najbardziej podoba się pierwszy model, bardzo atrakcyjna cena.

    OdpowiedzUsuń
  28. Często tam kupuję, bo buty są fajne i ciekawe cenowo. Pamiętam, że raz kupiłam na raz 7 par. Twoje sa sliczne i bardzo praktyczne. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te trampki, wygoda przede wszystkim z maluchem :)
    Pozdrawiam, Justyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej ile bucikow! :) te ostatnie najbardziej mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie mi się podobają w szczególności beżowe z czerwonymi wstawkami :) cena świetna, nawet jeśli to buty tylko na sezon wiosenno-letni, to i tak się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi się trzecie;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne! zwłaszcza te beżowe, drugie od góry :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Butki cudne poprostu sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Akurat nie mój styl, chociaż te ostatnie ciekawe :) właśnie poszukuję jakiś cichobiegów na spacery do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no i czemu ja zajrzałam na polecaną przez Ciebie stronę... teraz mam ochotę zamówić sobie buty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Mają trochę fajnych butów, tylko tak jak pisałam, mogę być lekkie niedoróbki - ale jak za taką ceną, to się mimo wszystko opłaca.

      Usuń
    2. nie wytrzymałam... zamówiłam sobie baleriny ;))

      Usuń
  37. fajne butki, cena super atrakcyjna, a b. ładne - zwlaszcza te3

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne cichobiegi :) cena atrakcyjna, bez wyrzutów sumienia w nowym sezonie można zakupić inne
    co do butów Lasockiego - to jakość i lepsze materiały niestety kosztują, ale też i ich trwałość jest zdecydowanie dłuższa
    dobrze też, że mamy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne te brązowe z koralowym:) a Lasockiwymiatają, od razu widać jakość:) ale na spacerki wszystkie się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Buciki świetne, najbardziej podobają mi się Lasocki, bardzo lubię ich buty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty, te niebieskie i trzecie bardzo mi się podobają ♥ Lecę na ich stronę obczaić :) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podobają mi się te niebieskie trampki ! Ja kupiłam ostatnio srebrne trampki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są te wiosenne buciki ale ja ze względu na kręgosłup to tylko w oryginałach chodzę na co-dzień, co mi z ładnych butów jak chodzić się w nich nie da. Ale jak kto może to czemu nie, kilka par butów zawsze daje większą radość niż jedna w cenie kilu par. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne! Wszystkim mi się podobają, nie ważne czy jakieś drogie czy nie, mają być wygodne i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buciki wydają się być idealne właśnie do takich spacerków. Świetne kolorki wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Buciki fajne no i cena przyjazna, nie są w moim stylu ale do biegania za maleństwem juz za niedługo będą jak znalazł. na razie napawaj się chwila że słodko leży w wózeczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne te buciki, chyba musze posiedzieć sobie i wylookać kilka par dla siebie do biegania za półtorarocznym szkrabem;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cena przystepna jednak buty kompletnie nie w moim stylu na spacery jednak wole swoje rozowe trampki :)
    2 para jest swietna! :) czekam na stylizacjie z bucikami :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne;) Beżowe z zielonym najlepsze;))

    OdpowiedzUsuń
  50. te od Lasockiego są świetne ! Poza tym, również mam jedne buty z czasnabuty. Jak na tak niską cenę, to jestem z nich zadowolona ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne buty :) bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  52. Te ostatnie bym przygarnęła:)
    Zapraszam też na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne buciki, do codziennej bieganiny w sam raz :):)

    OdpowiedzUsuń
  54. Byle było wygodnie!!!:),podoba mi się ostatnia para :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. beżowe :D

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie lubię skóry ekologicznej. Nie ma to jak naturalna. Wiem, koszt dużo, dużo większy, no ale cóż... wolę jedne a dobre.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne są te buty, a cena naprawdę kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne buty - szczególnie te drugie:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Niebieskie bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie świetne, ale 2 i 3 są po prostu CZADOWE :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale super :) Faktycznie stworzone na długie spacery. Te niebieskie i beżowe są cudne. I ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dwie ostatnie pary podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Lasocki są śliczne :)
    widać że porządnie wykonane i na pewno wygodne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. nie lubię butów tego typu ale ostatnie są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow aż 4 pary na raz no no, poszalałaś ;) Bardzo fajne są te niebieskie trampki.

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi najbardziej odpowiada fason z Lasocki! Szkoda, że nie do kupienia w Nowym Jorku. To może zabrzmi dziwnie, ale czasem chciałabym pojechać do Polski na zakupy;) Tak wiem, Nowy Jork to centrum mody, ale tęsknię za niektórymi Polskimi markami.
    http://way2dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Trampki to idealne buty na wiosnę i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Niebieskie i z zielonymi detalami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne trampki, nie znałam tego sklepu więc idę pooglądać ich ofertę chociaż ja mam problem z dopasowaniem butów więc wolałabym je przymierzyć przed kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mój typ to zdecydowanie te kremowe :)

    http://theoddshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Te dziurkowane najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajne buty, te niebieskie bym przygarnęła z chęcią miłą :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne to buty, no i cena miła dla kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Też muszę sobie kupić jakieś buty na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne buty, szczególnie te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)