poniedziałek, 27 stycznia 2014

LAMBRE ABSORBENT MASK - maseczka oczyszczająca

Ostatnio wiele osób zainteresowało się kosmetykami, jakie recenzowałam od Madame LAMBRE. Drugą linią firmy jest marka LAMBRE.

Do przetestowania otrzymałam kosmetyki pielęgnacyjne:ABSORBENT MASK - maseczkę oczyszczającą, DNA-SHOT DAY CREAM - krem na dzieńDNA-SHOT EYE CREAM - krem pod oczy oraz perfumy LAMBRE nr 5.
Dziś recenzja maseczki oczyszczającej LAMBRE ABSORBENT MASK.

Przeznaczona jest do wszystkich rodzajów skóry.
cena: 36 zł - do kupienia TUTAJ
pojemność: 80 ml
skład: aqua, glicerin, imperata cylindrica root extract, caprylyl, glycol, alcohol, glyceryl polyacrylate, peg-40 hydrogenated castor oil, xanthan gum, parfum, propylene glycol, cimicifuga racemosa root extract, peg-8, ppg-26-buteth-26, benzophnone-4, carbomer, carbomer/papain crosspolymer, methylparaben, methylisothiazolinone, 1,2-hexanediol, propylparaben, potassium sorbate, CI 19140, trisodium edta, algin, ethylparaben, butylparaben, isobutylparaben, CI 14700
Maska pomaga w walce z problemami skóry takimi jak: zaczerwienienia, łuskowatość, oleisty połysk czy tendencje do powstawania zaskórników. Zastosowany w masce ekstrakt z rośliny Cimicifuga posiada doskonałe właściwości oczyszczające, reguluje wydzielanie sebum, łagodzi podrażnienia oraz działa bakteriostatycznie.
Maseczka wg producenta:
zmniejsza pory
usuwa lekkie przebarwienia
dodaje blasku skórze
rozjaśnia cerę poprzez bezpieczne złuszczanie martwych komórek naskórka
skóra gładsza i bardziej miękka w dotyku
czysta skóra bez zanieczyszczeń

Stosowanie:
Po dokładnym umyciu twarzy wieczorem nakładamy maseczkę i pozostawiamy do wchłonięcia. Nie zmywamy. Po nałożeniu maseczki nie stosujemy już kremu.

Producent daje dwie możliwości stosowania maski:
stosujemy codziennie wieczorem przez tydzień jako intensywną kurację oczyszczającą. W sumie od tego warto zacząć. A potem po tygodniu przejść na drugą opcję, czyli stosować produkt 2 razy w tygodniu, aby utrzymać efekt.

Moja opinia:
Konsystencja maski jest żelowa, łatwo się ją nakłada, jest wydajna. Maska wchłania się do 5 min. Uczucie napięcia, ujędrnienia skóry zauważalne już po pierwszym użyciu. Jednocześnie skóra jest nawilżona, nie sucha.
Nic nie szczypie, nie odczuwałam żadnych dziwnych objawów.
Zapach - delikatny, lekko ziołowy, szybko się ulatnia.
Najpierw stosowałam przez tydzień codzienne wieczorem, a teraz 2 razy w tygodniu.
Omijam okolice oczy - nie pisze nic na ten temat na opakowaniu, ale ja wole pod oczy stosować produkt specjalnie do tego przeznaczony (nawiasem mówiąc jest to teraz też krem od Lambre, który dostałam do testów razem z maską).
Maska nie zapycha, wręcz przeciwnie - łagodzi niedoskonałości, zciąga rozszerzone pory. Rozświetla, skóra nawilżona i zmiękczona.
Polecam zaglądać też na fanpage marki LAMBRE oraz Madame LAMBRE.
Często organizowane są tam konkursy, gdzie do wygrania są kosmetyki.
Teraz np. trwa konkurs na karnawałowy makijaż - czeka aż 5 zestawów do wygrania - KLIK.

46 komentarzy:

  1. Zaciekawila mnie ta maska, przydałoby sie coś na zwężenie porów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam testować różnego rodzaju kremy do twarzy i maseczki. Po Twojej świetnej recenzji niewatpliwie zakupię i wypróbuję tę maseczkę. Nie znam tej marki lecz chyba warto zapoznać się z jej asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaglądnąć, ze swej strony mogę polecić też ten krem pod oczy - naprawdę super, ale recenzję na blogu zamieszczę później.

      Usuń
  3. fajna maseczka,ale dla mojej skóry wystarczą nawilżające

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta maska ,może ją wypróbuje ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię tą ich linię kosmetyczną, osobiście nie miałam tej maski, ale miałam peeling winogronowy i żel spa :))
    Mam dobre zdanie o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka mnie bardzo ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka ich kosmetyków i bardzo sobie chwaliłam :) Podoba mi się sposób użycia tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe!
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog - na pewno jeszcze tu wpadnę!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje recenzje są zawsze bardzo konkretne:))
    może się kiedyś na nia skuszę, szczególnie, że nie trzeba jej zmywać - lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużym plusem jest to, ze nie trzeba jej zmywać. Teraz mam maseczkę ujędrniającą Soraya (bez zmywania) - polecam również!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że po raz pierwszy stykam się z tą marką.
    Jesteś wnikliwą recenzentka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze ciekawy kosmetyk może i ja spróbuje.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą maską i cena nie jest jakoś szalenie odstraszająca. Podoba mi się w niej, że nie trzeba zmywać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy o tym nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny świetny wpis :) gratuluję !! :))
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm .... Ciekawy produkt .. Pewnie przydałby się w mOjej pielęgnacji .
    A
    Swoją droga , mnie w ciąży uczulało wszystko, skoro więc na ciężarną nie działa uczulajaco ... To jest to dobra reklama :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieje, nie uczula - czy to krem, czy szampon itd. Z tym, że na brzuch stosuję tylko jeden produkt przez całą ciążę i nic nie zmieniam.

      Usuń
  20. Raczej nie na moją przesuszoną skórę

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatna na zimę, teraz skóra jest przesuszona :/
    Przejrzałam parę postów i bardzo mi się spodobał Twój blog :) Zaobserwowałam więc :)
    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Brakuje mi dobrej maseczki, ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja siostra miała i również była zadowolona. :)
    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczka mnie zaciekawiła....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nie jestem przekonana, musiałabym sama wypróbować, ale czy ją kupię, hm zastanowię się

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat tą maskę znamy, spoko jest!
    Może chciałabyś wygrać voucher na zakupy do świetnego sklepu? Zapraszamy na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam tej marki , kosmetyki wyglądają bardzo ekskluzywnie muszę coś o nich więcej poczytać !!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam jeszcze przyjemności poznać osobiscie tego cuda

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic nie miałam z tej marki, ale opakowania mają eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne kosmetyki :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej! Nawet gdybym nie wiedziała co tam mają w środku ... zachwyciłabym się tymi pozłacanymi pudełeczkami. :)


    U mnie nowości, zapraszam: http://oligatorka.blogspot.com/2014/01/maturalne-wspomagacze.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyznam, że te kosmetyki mają niesamowicie piękne, eleganckie opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  33. własnie miałam zakupić nowa maseczke :) ta wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. opakowania są śliczne, eleganckie i takie hmm..luksusowe:d

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie probowalam, ale czas to zmienic! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydało by mi się takie cuś :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydałaby mi się ta maska!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie spotkałam się z tą maską, ale brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)